Kråkan sången

Ja min och skruttans förmiddag har varit helt underbar! Myst i sängen, lekt med lera, haft picknikc och ja massor. Dock får ja inte på henne kläder. Hon vill vara en nakenfis! Så då får hon vara det enda tills tvättstugan börjar, då får hon ha kläder på sej=)

Idag ska thomas åka och ta svinis, bättre sent än aldrig eller vad säger man;) imorgon är sista dagen på bergsåker och han tar den idag haha=) Skulle ta med sej grannen. Ska försöka flörta och se om dom vill hämta ut bilpåslakanet när dom endå sitter i bilen. men får se om grannen känner att hon hinner, annars gör ja det imorgon.

Imorgon ska ja och skrot ut och åka buss=) vi ska åka in till stan eller hela vägen till birsta. lutar åt hela vägen=) Enklast för thomas att hämta oss där ute. har lite ärenden vi måste uträtta. Sedan vart det ingen storhandling igår utan vi handlade smågrejer på dyra tempo så vi klarar oss dessa 2 dagar. Lite mjölk bröd och sånna saker. Någon mat ska ja ha i frysen haha=) Man ska bara orka leta lite=)

Just nu står thea och bakar med sin lera. måste slänga den och göra ny efter denna gång den är jätte kladdig. hon pratade om att hon ville duscha då hon var smutsig i ansiktet och håret haha=) Får se om hon fortfarande vill det om ett tag.

Sprayfärg är bra grejer hoppas jag... Undra om min gubbe kommer spraya. Ju mer ja vänjer mej så ju mer kär blir jag endå. Men vi får se=)

Nu ska ja rota fram lite korv ur frysen till middagen och något till lunch. skruttan och ja åt sen frukost idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback