Leendet släpper inte!

Nej leendet vägrar släppa! Känner mej så jävla lycklig nu! Ingen kan ta detta ifrån mej nu! INGEN!! Nu är det vår tur att njuta och känna lyckan!

Känner hur det blev fel när ja skrev förra inlägget och allt. NEJ det viktigaste är inte att det är en kille eller något. Utan var bara en rolig sak att få bekräftat. Och då njurbäckenet ser så bra ut så vart det ännu roligare! Allt på detta UL var helt underbart. Fick den känslan som jag inte fick på RUL. Hade thomas vid min sida, bra besked och en underbar Bm som berättade och visade allt!

Fick även en fråga förut om det inte vore skönt att få ett till UL och se så allt fortsätter gå åt rätt håll. Men jag tror inte det. Tror inte jag skulle klara av vetskapen av att gå på ett till UL. Denna enorma stress innan och oro. NU vill jag inte behöva sätta min fot där uppe förens om 10 veckor du bus ska komma ut till oss!

Denna eftermiddag har varit den bästa på länge! Inte mått såhär på väldigt lång tid, börjat kunna ta in saker och det bästa av allt. När han började sparka kände jag lugnet och känslan det ska vara bakom. Inte den påtagliga paniken jag hade innan!

Nej kommer nog bli massa surr nu tiden ut om hur lycklig jag är.

Bloggen kommer inte få lösenord nu. För nu har ja inte samma tankar att dela med mej av!

Kommentarer
Postat av: Carola

va skönt att det gick bra på UL. Va kul att ni ska få en kille. Då har ni också en av varje. det är så mysigt..

2009-12-03 @ 10:31:54
URL: http://familjennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback