Lördagen den 12 December 2009

Ja insåg inatt då jag la mej att om precis 2 månader fyller jag 21. Undra om jag hinner  blir 2 barnsmamma innan efter om jag är höggravid på min födelsedag.  Bara tiden kan utvisa, det beror ju på vem man frågar när bus kommer ut=)

Inatt tog Thea och sov hela natten i eget rum igen! Undra om hon håller på att bli stor på egen hand Vi har ju gjort massa försök men hon vill inte. Nu har vi inte ens försökt och hon gör det! Bara köra på.

Nu ska ja bara få min gubbe att få samma uppfattning som jag om vissa saker=/ För så som de vart nu imorse kommer jag inte tilllåta nå mer. Ska vi få bort Vällingen helt kan man inte blanda iordning det 7.30 bara för att!! Nej den ska bort hela!! Men Men Den diskutionen ska ja inte ta med bloggen.

Hoppas min karl kan bära ner allt nu, julkartongerna får stå kvar, ingen ide att ta ner dom för 2 veckor. men resten ska bort!

Idag ska vi till Siv och Gunnar, Theas kusiner är där så dom ska få träffas=)

Nej nu ska ja försöka få med skrutt in i duschen, annars får ja avakta tills thomas vaknar riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback