Lördagen den 19 December!

Ja Lördag igen. Veckorna går fort, varenda måndag tänker jag samma sak. en ny lång vecka. vips så är fredagen här och sedan helgen=) Har massor vi skulle bheöva fixa men får se hur mycket vi hinner med.

Bestämde mej igår för att ta med trummsettet till mormor och morfar på julatfon;) som far skrev ni har väl kombi haha=)

Idag hade vi ställt klockan, så thomas gick ner till tvättis 7 imorse och började tvätta haha=) Älsklingen min. Han var sedan vaken tills han hängde tvätten och sover nu ett tag igen=) Dock måste ja väcka honom snart om vi ska hinna med allt som ska göras innan jag åker till Huddik.

Ska ner med Linda=) Ska bli roligt. Theas gudfar kommer och hälsar på här hemma så tyvärr missar jag det. Men thomas och thea är ju dom viktigaste=)

Hmm undra om jag har nå kläder att ha på mig idag. inte lätt när kläderna tryter haha=) Vägrar köpa nya också

Nej nu ska ja fixa iordning mej och skrot. samt väcka upp gubben min

ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback