Lördagen den 26 December

Ja nu är det Lördag IGEN. Dock känns det som måndag eller tisdag. Men det är bara för att thomas varit hemma sedan i Onsdags. Men på månda blir vi av med honom igen var ja påväg att säga=) Men är alltid skönt att vara alla hemma dock är de skönt att komma in i rutinerna igen. Dom blir inte dom bästa när vi är hemma alla=/

Jag vill ta bort JULEN!!! Thomas vill inte ta bort julen=/ Så den får stå ett tag till. Där märks det hur olika vi är uppväxta jag är uppvuxen med att till nyår är allt borta. han har det kvar betydligt längre i sin familj. Jag kan ha fel men som ja förstått det har granen stått till slutet på januari ibland;) Kan dock ha fel där.

Nu är gubben och skruvar bil. eller som han själv sa han smeker bil. Är någon pasta som ska på under bilen så han for till en gör det själv hall. Jag är snäll;)Haha nej med med priset som var och vädret vi har så ska han få de lite skönt iallafall;)

Nu vill jag ha Januari. Och vill att tiden ska gå fort! För i slutet på Jan ska det börja donas på här hemma=) Har massor massor att göra då. =)

Nej nu ska vi göra klart halsbandet av godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback