Lördagen snart över=/

Ja nu är denna lördag snart över=/ Imorgon är det söndag och sedan måndag igen=/

var trevligt i huddik idag, skitdålig väg tyvärr men det gick! handlade knappt något alls. Stolt! men fick hem typ alla julklappar som vi hade kvar. vart även 1 extra paket som inte kommer kunna lämnas ut förens vi träffar svärmor nästa gång.

Thea har lekt med hägge idag, verkar som dom haft det roligt=) Bytte även julklappar så nu får man vara nyfiken ett tag=) haha jag är mer nyfiken än skruttan.

Är stolt över skrot. hon har inte rört ett enda paket under granen. Dom får ligga där. Och tjatar inte heller om sina paket i kalendern på väggen utan 1 om dagen. Samma med chokladen=) Min duktiga tjej=)

Nej nu ska vi mysa på här hemma och ta vara på det lilla som är kvar av denna lördag! ikväll blir det paketinslagning=) Mysigt att få utan det lite allt eftersom=)

Ha en trevlig lördag=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Ska jag få ett paket :-) ??

Jag är född nyfiken, det är jättejobbigt att

inte veta vad som finns i paketen skratt



Saknar er massor,

Längtar tills den 8 jan

Vi har bokat lägenheten fredag, lördag och söndag åt er

2009-12-19 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback