Måndagen den 14 December

Ja exakt 10 dagar till julaftonsmorgon och vi är inte färdig med julklapparna=/ vi som började så tidigt! Dock vet jag exakt vad jag ska köpa av det som är kvar så det ska bli enkelt när jag väl ger mej ut!

Insåg precis att fredag är sista dagen på dagis för thea innan ett 3 veckors härligt jullov. Undra vad man ska göra då som kroppen tillåter=/ Något borde det ju finnas. Sista helgen kommer iallafall spenderas uppe hos svärmor.  Sedan blir det 1 mjukstartsvecka på dagis innan skruttan går in på fulltid tills bus kommer. Sedan vet jag inte vad vi kommer he för tider. det bestämmer hon lite själv=) Men ja vi får se.

Idag då skrot är på dagis ska ja försöka få klart skolan. Men ja vi får se. Det kommer ju komma nya uppgifter idag=/ Men vi får se känns som jag är klar innan fredag iallafall. Men tiden får utvisa. Är lite svårt att bli klar då jag inte får mailsvar av några lärare på frågor=/

Nej detta har tagit över 20 min att skriva då jag har en skrutta som armbågar. Så ska ta o mysa lite till med henne innan vi ska klä på oss till dagis=)

65 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback