Måndagen den 21 December

Ja dessa 3 dagar innan jul kommer jag vara ett sönderstressat monster med ont rygg varenda kväll. Dagarna är långa och mycket som ska hinnas med. Sedan har ja skrot som ska komma i första hand.

Nu när det vart så fel med skolan igår och jag inte hunnit någon vart så tänkte jag avboka min bm tid och stanbesöket. Men det första thea frågade om imorse var det! Att hon ville åka och lyssna på lillasysterbror. Så ja vi åker  ner dit, får se om hon går med på att hoppa över biblan så åker vi ner dit imorgon.

Just nu förstår ja inte hur jag och thomas ska hinna allt som vi ska göra innan imorgon kväll. För vi måste vara klar med allt hemma/pyssel och såna grejer innan imorgon kväll. Då vi knappt kommer se varandra på onsdags förens thea sover. Och då är de uppesittar och paketinslagning som gäller.

Nej nu håller inte detta måste ta ALL tid jag har till att pyssla på med smågrejer. Så nu ska ja upp och ta fram kläder åt oss innan vi ska äta frukost och sedan åka till läkaren som skrot säger.

Skriver mer när jag kommer hem. Hoppas på bra provsvar idag

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det går bra idag:)

2009-12-21 @ 10:00:22
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback