Måndagen den 28 December

Ja nu är det snart nytt år med nya tag och massor som kommer hända!! Hoppas på ett bra 2010.

Kan inte sova=/ är för varmt i sovrummet så jag bara vrider o vänder på mej. Sedan är ja nervös för besiktningen. Thomas står där nu så man får se hur det går. Har sovit som en kratta inatt men vet inte vad det beror på =/ Blir en lång dag idag.

Skruttan ligger i sängen och sover. Jag har nyss varit in och slitit upp hennes säng då hon  kissade igenom inatt igen. Nu var det länge sedan men ja jag tror de vart för mycket välling igår då hon hade en skitjobbig sovkväll. Men det gick iallafall=)

Jag insåg igår att  oj vad jag har börjat ta kort. Inte för det händer så mycket här hemma men jag får iallafall bilder på skrot=) Och en blogg som har bilder=)

Idag står huvudet still vad ska man göra?! Imorgon ska vi tvätta så långt har vi kommit haha. Som det ser ut beroende på vädret så blir det ut och åka pulka när thomas kommer hem=) Men vi får se. Något ska vi kunna hitta på tycker jag.

Bjuder på 2 bilder när skrot byter blöja på dockan farmor som hon döpt  den till




sedan en bild på hur nära vi har till dagis=) dock går thea i huset nedanför detta men det är inte långt=) är knäppt från vardagsrumsfönstret=)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Farmors Go stumpa...

Du är bäst...Älskar dig....Synd vi inte ses så ofta som jag skulle vilja....

2009-12-28 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback