Myskväll!

Ja vi har börjat ta vara på kvällarna mer. Lämnat ifrån oss datorerna och alla andra måsten och bara tar hand om oss två. Behöver det verkligen.

Insåg när jag mådde så dåligt som jag gjorde hur viktigt det är att man får den guldkanten i vardagen och verkligen tar sig tid till varandra! Hoppas vi kan fortsätta såhär.

Ikväll så ska vi sätta oss och försöka komma fram till hur vi ska ha thea på dagis efter jul. Känns som det är lika bra att ta tag i den biten nu. När bus kommer så kommer vi se hur allt blir. Blir nog mycket skruttan som kommer få bestämma Men det ska hon inte inse själv hahah=)

Har även börjat inse idag att jag kommer ha en till bebis här hemma. Thea är ju fortfarande min bebis i mina ögon! Lika liten som när hon föddes! Men ack så fel jag har haha=) Hon är ju stora tjejen. Känns som jag inte räcker till helt för thea nu jämt hur ska de bli då?!? Vet att allt kommer bli bra om vi bara vill. SÅ länge vi båda tänker samma och är överens här hemma!

Nej nu blir det sängen med gubben och prata schema=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback