Oj lång dag utan att skriva

Haha undra när det gick såhär många timmar utan en upptadering sist haha=)

vart till att åka in på rättegångerna. En var inställd men fick till två endå. Intressant att se hur dom går till och hur folk tänker. Ska faktiskt bli intressant att se vad domen för dom blir även fast jag tror jag listat ut det. sedan vart de lunch med linda tack=)

När jag kom hem vart det ner till tvättstugan direkt med tvätten, hade lite tvätt skönt! Så det gick fort. Men hade ja väntat hela helgen hade det varit kaous haha=)

Gick upp till sara när jag var klar och berättade då att 1an var ledig helt. Så hon gick ner och började tvätta hon med=) Jag satt lite barnvakt åt seb då. Sedan vart de fika innan ja gick ner o hämtade skruttan. När ja hämtat skruttan så gick vi upp och var lite med barnvakt så hon fick gå ner o hänga allt=) Sedan kom gubben hem=) Gick då ner till oss och började med maten. Vart väldigt smaklöst så nästa gång ska ja se till så gubben kryddar mera.

Nu sitter thomas och thea i soffan och sjunger. Har tagit fram chips och saft så thea har lite fredagsmys=) Det som blir kvar sedan tänkte jag ha till idol! Börjar ju bli spännande nu.

Nej nu ska ja ta o göra lite nytta här hemma. Som fixa sängarna så jag kan vika all tvätt. Sedan borde jag även pynta klart granen påriktigt.

Skriver nog mer sedan=)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till ängeln Dennis och lill Seb

tack för barnvakten :D Guldvärt!

2009-12-04 @ 21:06:33
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback