Oj vad julklappar!

Ja jag insåg precis hur mycket julklappar skruttan kommer få! Och endå vet jag inte allt.

Det ja vet att hon kommer få är:

Trummor
gittar
äta och kissa docka
skötbord till docka
minidator
puzzel
påslakansett
pippi figurer
ev pippi huset, *hon kommer kunna bygga hela sundsvall snart med sina hus har 2, får kanske detta och sedan mussehuset av oss i feb;)*

Sedan vet jag att det är mer paket som jag inte har en aning om vad det är i dom! Både som ligger under granen och som inte ligger där

Visst för vissa är det säkert inte många julklappar. Men för mej så är det nästan för mycket!! Hon kommer då ALDRIG få öppna alla vid 1 och samma tillfälle. Som de ser ut nu blir det några på morgonen, några när tomten kommer och sedan dom sista på kvällen om hon är intresserad. Annars får hon ta dom när hon vill.

Nej nu ska ja lägga mej och fundera på denna jul haha

Kommentarer
Postat av: Hennie

såg att din lilla skulle få ett skötbord i julklapp. jag är nämligen på jakt efter ett sådant. men utan resultat dock..

är det i trä eller plast som hon ska få?

vet du vart man kan få tag i ett?

vi letar efter ett i trä..



tacksam för svar :)

2009-12-12 @ 21:12:37
URL: http://henniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback