Oj vad lite jag bloggat

Vad har hänt?! Har ju knappt bloggat idag. Märks att jag har fullt upp med min lilla skrot=)

Fick hem påslakanet idag! FY fan rent utsagt vad fint det är!! Jag var orolig då det är satin men det är inte alls mycket glansigt. Kommer bli så underbart fint med ett vitt spjälsängsskydd=) Längtar så grymt nu.

Mina boar tankar har kommit på riktigt. dock är frågan hur mycket jag verkligen kommer göra. Men min lista är LÅNG men sedan är frågan hur mycket jag prioriterar bort.Eller ens orkar bry mej om. Men vi får se=)

Jag oroar mej för alla små grejer har ja kommit på.

Idag kände ja mej dum... Gick och köpte pannkakor färdiga. Har så ont i ryggen i perjoder och skruttan vill testa mamma i allt just nu så nu har ja lättlagad lunch om hon vägrar vara snäll och glad.

Nästa gång ja tvättar ska alla påslakan till bus tvättas upp=) så har ja det gjort=)

Nej nu ska ja ta min dr pepper och se på filmen på 5an. Underbar film=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback