Onsdag den 16 December!

Om 1 vecka kommer jag vara stressad. För då ska ALLT det sista fixas. Thomas får en lång dag den dagen=/ Först jobb till 16 sedan ut och trängas på Birsta och handla. FY! Själv ska jag, thea och Linda åka ut på dagen. Men det ska gå. Det måste gå!

Imorgon byter vi vecka, det är då exakt 2 månader till BF datumet. 63 dagar idag. Känns som en evighet fortfarande. Jag tycker alla andras BF är så nära. Dock inte mitt eget. Undra  varför det är så.

Snart ska skrot på dagis. Tänkte ha henne hemma resten av veckan. Men efter att ha pratat igår så insåg jag att det är snällast mot både mej och thea att låta henne gå sista dagarna denna vecka så jag verkligen hinner klart i skolan. För annars kan  ja endå inte lägga ner 100% på skruttan!

Min värk blir värre och värre på nätterna nu=/ Kan knappt sova så är jätte trött hela dagarna=/

Nej nu ska vi fixa oss=)

Kommentarer
Postat av: unique

Att inte få sova tar på krafterna. Jag vet...

2009-12-16 @ 09:27:40
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback