Onsdagen den 30 December.

Ja nu är datumet rätt från börjar. har en tendens att srkiva fel datum bevisligen! Måste lära mej dubbelkolla.

Idag blir det en LÅNG dag. skrot och jag har varit vaken en timme och hunnit i massa diskutioner redan!! Men det är ju så det underbara livet som mamma är;)

Idag tror ja jag och skrot ska klä på oss och gå upp på Prio 1 eller vad det heter. Ska bara lite fort titta in och se om dom har några köksbord där. Dom hade riktigt billiga sist jag var dit, dock bara förstora! kan ju inte ha ett sånt stort jag vill ha. Men vi ska ha ett större iallafall!!

Vi står nämligen bordslösa from imorgon Haha. Ska ta upp ett gammalt vitt från förådet. Pappa ska ha vårat. Men tror det är något sånthär vi måste göra för att få tummen ur och köpa ett nytt. Eller ja nytt nytt kommer ja inte köpa. Hittar jag inget står det ett hos svärmor. Då är de bara den roliga frågan hur man ska få ner det. Men de visar sej=)

Nej nu ska ja testa duka upp frukost och se om hon vill ha idag då. Hon måste börja äta snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback