Rättegång i stan nästa

Japp nu  blir det en rättegång i stan härnäst. Ska bli intressant då jag aldrig varit på någon. Se hur det går till och allt. Nej jag ska inte vara med själv utan är bara det att vi i samhällen ska gå på 2 rättegångar. Så blir 1 denna vecka och 1 nästa vecka.

Min förmiddag har inte gått som jag velat=/ Men är en bra bit påväg. Ska vara klar idag och jag ger mej inte. Inte för 5 öre. Om ja så ska plugga halva natten inatt. Tur gubben förstår!

Känns som jag har saker att göra varenda dag trotts att vi inte har något planerat. Men jag tror det är alla smågrejer som gör det. Och att jag vet hur grymt mycket jag har i skolan på hur lite tid. Gruvar mej redan för religons uppsatsen som nu ska vara kalr 2 månader tidigare.

Nej nu ska ja ta och äta upp min mat och sedan skynda mej till bussen! Tur det går bussar hela vägen och jag är gravid så jag hara något att skylla på;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Vilken fin blogg, jag älskar blått/turkost!

2009-12-03 @ 14:43:32
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback