Snacka om underbar känsla

Japp om max 5-10 minuter så kan jag klassa vårat sovrum som färdig tills vidare. Det tog alltså bara 8 månader! Dock har vi tavlor som ska upp och det ska köpas 2 hyllor innan det är riktigt färdigt. Men känns så skönt!! Hoppas bara jag får hjälp av min gubbe att hålla efter detta! För snart glänser det verkligen! Stolt över insattsen haha=)

Thomas håller på att tvättar för fullt och jag har sorterat saker och städat. Nu har jag lite kvar i vardagsrummet innan det är färdigt. Dock vart det inge akvariefixande idag. Men har ju morgondagen på oss med det=)  Nu är ja äntligen på gång igen. Efter veckor av lathet och iritation så skiter jag i vilket och kör på. Hoppas som sagt bara thomas hjälper till att hålla efter!

53 dagar sedan är bus här ute med oss! Känns konstigt. Borde nog försöka förstå att det verkligen är så det ska bli!!

Nu ska jag fixa det sista i sovrummet vilket är databordet och sängen. Sedan ska ja bara njuta av kvällen=) Mys!!

Kommentarer
Postat av: -c-

Hej! Ha ha, luuugnt. Du får fråga vad du vill via kommentar i bloggen eller på annat vis oxå för den delen ;)



Hmm, jag vet faktiskt inte. Apotek har ju, men då blir det dyrare förståss. Men har du kikat på de större affärerna? Dem torde ha tycker jag. ICAMaxi, Coop Forum i Birsta. I Nacksta.. Dem kan ju inte helt ta bort dem heller =S



Med oss är det bra. Hoppas det är bra med er oxå. Jag har halkat efter en heeel del i här i bloggvärlden så jag vet knappt vad som händer och sker med dem runtikring mig ;)

2009-12-26 @ 22:18:39
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -c-

Ja ibland kan text missuppfattas på både gott och ont. Jag brukar dock ha lätt för att INTE misstolka =p



Hoppas du hittar inläggen. Dem finns nog helt säklert på ICAMaxi. Vill minnas att jag såg dem sist jag var där. Du får köpa upp ett helt lager. En 8-9 paket minst =D

2009-12-26 @ 22:41:31
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -c-

Glömde skriva att JAAA nu är det nära för lillbus att komma! Har du inga nytagna bilder? Kanske du lagt upp på familjeliv.. Jag var in dit och kikade för ett tag sedan men har inte sett någon ny. Ska kika in dit senare. Det är ju något magiskt med bebismagar. Man kan titta hur länge som helst! =)

2009-12-26 @ 22:43:13
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback