Sovdags snart

Japp snart ska ja sova! Men inte riktigt än. Har lite grejer att fixa innan jag kan sova.

Nu har jag en uppsättning täcke o kudde till vagnen och ett till sängen. Hade 1 del till varje förut. fick ett super erbjudande ja inte stod emot. Så inte ens priset som ena kostar nytt betalade jag för båda. så ja då säger ja inte nej.

Har insett hur mycket saker jag behöver köpa till bus=/ trodde inte det var nå mycket men nu kommer det små grejer efter småsaker som behövs. Men ja det blir till att åka ut i januari..

Thea fastnade i filmen!! hon såg den 2 ggr på rad!! så nu har vi önskat oss den av både mormor och morfar och av morbror haha=) Kan alltid hoppas någon av dom fastnar för att köpa den till henne haha=) Kan tänka mej att vi blir storkunder på tempos uthyrning sålänge haha=) Hon lär tjata.



Nej nu kan tiden gå FORT FORT. Vill ha bus på utsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback