Tips på brun skötväska till bra pris?

Ja någon som har tips på en brun skötväska till bra pris? Har en hemma men den är svart/blå och skär sej massor med vagnen så vill hitta en brun men alla ja hittar är riktigt dyra=/ Ingen som har nå tips på en i bra pris?

Vart inget med filmen, Eller jo 1 timme. men nu ser thomas nå skitprogram o jag stickar=) haha jag har blivit tant.

Fy imorgon är de spruta för skrot. Ser inte fram emot det=/Men det måste göras. Tur ja har L som ska följa med! Räddaren i nöden.

Suttit o pratat ännu mer med thomas nu ikväll. Så mysigt att prata om allt med graviditeten och livet efteråt. Känner mej ganska trygg i allt utom första skolträffen. Måste fatta mina beslut om den ganska snart. Känns konstigt och tidigt men måste ta beslutet i tid. Och nej ja kommer inte sluta. ska mycket till innan det.

Känns alltid som jag har hur mycket tid som helst att göra saker på men sedan då ja börjar granska veckorna så inser ja att så inte är fallet. Insåg precis att det bara är 2 veckor kvar av allt skolarbete. + allt annat som ska göras. Hoppas inte skruttan reagerar på sprutan=/

Nej nu skiter ja i gubben och går o lägger mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback