Tisdagen den 15 December=)

Ja nu ÄNTLLIGEN verkar snön komma!!! Vitt ute och det snöar fortfarande!

Thea var helt underbar när vi gick till dagis idag! hon tog några steg vände sig om och kollade och skrattade hahha=) Så sött. Nu blir det till att börja vara ute ännu mera!! Klumpen till mamma ska med ut=) Såna här gånger är ja glad att jag inte är stor=)

Just nu sitter jag och skriver ner lite uppgifter som ska vara gjorda. Ska nämligen ut och åka buss och behöver då få ner det på papper så jag kan göra det på bussen. Vägrar ta med mej datorn haha.

Pratade med dagis nu imorse och dom kommer slå ihop denna förskola med en annan förskola eftermiddagen den 18de. Ingen ur ordinarie personalen kommer vara där. Och än så länge inga barn från theas hus. =/ Gahh. Känns INTE bra att lämna Thea då. Hur gör alla föräldrar som måste jobba och inte kan ta ledigt? Ska försöka lämna in en ledighetsansökan på thomas men frågan är om dne går igenom=/ Suck. Men men det ska lösa sig. Jag ska på skolan iallafall!

Nej nu ska ja fixa det sista innan jag måste ta mej ut. Blir så jävla kallt såfort snön kommer tycker jag!!

64 dagar kvar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback