Torsdagen den 17 December =)

Ja torsdag igen! Imorse var en sån dag då jag bara ville dra täcket över huvudet igen och somna om. Det första jag ser på mobilen är ett sms där det står "klä er varmt det är 11 minus ute, älskar er." Haha ja då vill man inte upp! Men vi klev upp klädde på oss och gick ner till dagis. Där skulle dom ha fest idag. Sista dagen innan jul för många idag.

Känner hur jag haft flera sånahär super bra dagar nu! Är så skönt att kunna njuta av livet och allt osm hör till! Har en thea som är på bra humör oftast, skolan flyter på, Bus verkar trivas och det är bra mellan mej och gubben! Önskar bara det fanns vissa saker som kunde fixa sig själv så man slapp dom bitarna som städningen hahaha=)

Nu snart kommer L hit, vi skulle ta en snabb tur in till stan=) Hon skulle handla något och med mitt humör så säger jag inte nej till att följa med=) Sedan blir det hem. Ska fixa skruttans rum idag! jag ger mej inte. Det måste bli färdigt nu då det är 1 vecka till julafton och nya saker som ska in!

Nej Nu ska ja fixa in min vecka här innan vi ska åka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback