Torsdagen den 31 December!

Årets sista dag! Känns konstigt, är vi redan här?! Känns som det var igår jag hade rubriken "100 dagar kvar till julafton" Och nu står man här en vecka efter julafton. Underbart att året gått fort, men det har gått lite för fort!!

Idag ska vi iväg och handla, vi är inte som alla andra så vi har det fortfarande kvar haha=) Sedan ska  min pappa få vårat bord och 2 stolar, bara 2 stolar kvar då att bli av med!

Jag har insett att jag tror vårat kök kommer bli RIKTIGT snyggt innan det är färdigt!! Stolarna ska kläs i svart. Frågan är bara vad för tyg men de visar sej. vill ha sånt som pappa har på deras soffa i hallen, Enkelt att hålla rent och snyggt! men får se vad vi hittar. Sedan ska vitrinskåpet målas och sättas upp=) Fick som mål nu att bli klar med köket innan bus kommer. Men vi får se om tiden räcker till. Beror på hur mycket min gubbe sammarbetar.

Nej nu ska ja ta och skriva klart inköpslistan som vi har innan vi äter frukost. Blir de udda frukost idag då vi får sprida ut oss lite=)

Längtar tills bordet står uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback