trött så trött

Ja jag är riktigt trött nu märker jag. Dock har jag insett att jag snart är klar med skolan! eller ja alla uppgfter som ska lämnas in nu! Hurra. Då kan ja få njuta lite. Men det ska bli kul=)

Idag har ja inte gjort ett skit. Sitter bara och tänker på att jag måste städa. Fy det hänger tungt över mina axlar. Det första rummet jag borde fixa är skruttans rum. Måste få bort lite saker innan Jul nu. Annars blir det kaous på riktigt! Men det kommer bli tufft. Men ja imorgon blir mitt mål med det måste göras då hon inte är hemma=/ Nej vi får se om ja klarar det på egen hand. Separationsångest på hög nivå.

Nu fick ja precis höra av tobbe att gården blir kvar!!! Hurra!!!

Nej nu ska ja fortsättta se film med gubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback