Undra hur

Denna dag har varit lång=) klockan är bara 18 och massor är fixat. Köttbullarna till jul gjorda och vi har varit ute. Funderar starkt på att baka lite pepparkakor nu. Skruttan sov middag vilket innebär att hon inte somnar före 20 endå. Men får se vad min karl tycker om den saken.

Sitter och funderar på om jag ska ta vagn eller inte vagn imorgon. Hon kommer säkert åka vagnen. Dock kommer min rygg ha gått av innan vi är uppe hos Bm. Dock är ju frågan om hon kommer vara så snäll som hon brukar vara och gå hela vägen *är inte långt då ja tänker fuska och ta bussen* Tycker inte om att vela=/ Men vi får se, Tar jag barnvagnen blir det hem efteråt utan Kulturmagasinet. Låter jag henne gå lär det bli en tur på kulturmagasinet också.

Nu börjar jag bli stressad över allt som är kvar innan jul. Julen är på torsdag och inget är fixat. Jo julköttbullarna och dom flesta paket. Men inte allt annat. men vi får se. vill ha lite julfint hemma.

Imorgon måste jag och skrot ner på dagiset också och hämta alla hennes kläder, dom lovade att vara kvar och ha öppet i fredags men HELA båda husen var släkta så ja bara vänta hoppas bara det är någon där nere i hennes hus imorgon så vi kommer åt kläderna.

Har fått tankarna på ännu en Julklapp. Frågan är bara om den går att lösa, men det får man se.

Nej nu ska ja ta tipset från E och vika all tvätt. sedan får man se om vi kör lite pepparkakor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback