Undra när bus kommer ut?!?

Ja jag kan inte sluta fundera på när bus kommer komma ut.. Vet att man inte kan påvärka ellr något men undra när. Thea kom 16 dagar tidigt men var en redigtösabit redan då. Thomas tror Bus kommer sista jan. Många tror i början på Feb.

Jag hoppas på att bus kommer i början på feb så ja hinner komma in i rollen innan jag ska upp den 22. MEN tror han kommer komma runt bf/efter bf. Bara bus är ute så jag kan åka på skolan utan att det blir för nära åt något håll.

Mina tankar far runt, när kommer bus, hur mycket kommer bus väga? ja allt sånt! hur kommer bus se ut? Kommer bus också ha stora fötter?

Ibland får ja mina dagar då jag bara tänker!! Och det är underbart för då är ja lycklig!

Kommentarer
Postat av: Sara

frågorna är många:) Haha! Inväntar dagen d med stormsteg!

2009-12-15 @ 23:21:30
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback