v 34

Du är på dag 232 av 280. (82,9%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 0 fulla dagar (v33+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 17 feb 2010
Du har 48 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ja igår var det 7 veckor kvar. Skrämmande vad fort veckorna går, endå tycker jag inte dom går fort nog. Men är nog mycket min rygg och skit illamåendet som kommit tillbaka som gör att jag inte tycker de går fort nog. Mina veckor jag förut hade stenkoll på är nu inget ja fokuserar på det är dagarna som gäller! 48 dagar kvar. Men tror de kommer fortsätta gå fort hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback