Varför ska det göra så ont=/

Jag känner mej så begränsad, som om jag inte duger som mamma längre=/ Vi gick ut och thea åkte boben. Hon älskar det verkligen! gick på tempo sedan på statiol och hem. Och nu är de kört=/ Hade tänkt att vi skulle ut igen nu efter lunchen men det blir bara mina 2 älsklingar=/ Jag blir kvar inne.

Hade tänkt städa idag=/ Ska försöka orka så mycket det går. Dock blir det ingen stor rensning som grannen fick mej sugen på att göra.

Varför ska de göra så ont?!?=/ Vill inte bli såhär begränsad! Vill kunna vara den mamman jag var förra vintern då jag och thea kunde sitta i timmar på uteplatsen och leka i snön!!

Hoppas detta  försvinner fort efter bus kommit. DÅ ska ja ta igen varenda minut!

Tack älskling för att du orkar med mig endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback