Börja äta mjölkfritt igen?

JA det är frågan. tror ja får börja göra det=/ MIn mage har nämligen spårat ur igen=/ bor på toaletten hela nätterna sen är dagarna lugna men onda. idag har ja så ont så ja kan knappt gå. Blir inge praktik då=/ Fan jag som tycker om mjölk o grädde!!!!! FANFANFAN men men finns dom som har det värre.

Idag blir det en dag i soffan med andra ord. Tur man har one tree hill att se. hoppas bara thomas vill se annars kan inte ja se=/

Om 1 vecka har M och J kommit upp=) Och om mina föräldrar slutar vela så kommer dom hit om 1 vecka=) sen om 1v och 1 dag fyller ja=) Känns roligt att fylla år=) första gången på länge. Var lite synd bara att det var så många kompisar som inte hörde av sej. SOm jag har diskuterat med en kompis om. jag är inte ute efter pressenter utan för att umgås. det gör man påtok för sällan.

Har fått allt beviljat nu på skolan med lov då M är här. kommer inte vara ledig hela veckan som hon är här men nästan;) hon kommer måste vara själv på onsdagen, sen torsdagen ha ja tagit ledigt, fredagen ska hon ivägen och då passar ja på att jobba;) lör-mån är ja ledig och tisda åker hon så då ska ja ha skolan;) Hoppas jag inte missar för mycket nu=/

NÄ nu blir det att krypa ner i sängen till en sur thomas. han blir alltid sur då jag inte kan gå till skolan/praktiken även om jag har 40 i feber. han tycker det ska skötas.

Mitt söta bustroll=)



Kommentarer
Postat av: Hägge

Hoppas det ordnar sig med magen din, håller med mjölk och grädde är gott mums.... Du måste ju få vara hemma du med om du inte mår bra... Antingen så har du skolan, praktik eller jobb och sedan hemmet...

2009-02-04 @ 15:04:49
URL: http://www.metrobloggen.se/hagges

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback