Det går framåt.

Det går framåt med det vi planerar. En dröm som jag har velat länge verkar gå igenom denna gång. Men det är mycket som man ska ge upp men vill man så klarar man det. Måste kolla lite saker bara så är allt klart sen. Men men får se Imorgon vet vi säkert. Men som det känns nu så är de ingen tvekan alls.

Har varit mycket nu men det går frammåt. Hur jag än vrider o vänder så blir jag inte kvitt i mitt huvud. Har nu bestämt mej för att radera många bloggar i min lista. ingen ide för mej att läsa bloggar om hur dåligt folk mår för då dras jag bara ner själv. tyvärr. SÅ nu blir det 4 bloggar som försvinner från min lista.

Sitter nu i skolan har 4 lektioner kvar idag men har så grymt ont i magen så får se hur denna dag går.  Magen drar ihop sig och känns som ja ska spy suck. men men sånt som blir ibland..

Nä nu ska ja ta och prata med thea klart i telefonen och vänta på att pappa ska ringa mej=) Måste kolla lite papper.

Ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Ska du åka Wasaloppet i Mars ???

2009-02-09 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback