En lång dag är snart slut...........

Eller kanske inte lär ju vara vaken 4-6 timmar till om man kollar på vilken tid vi lagt oss senaste nätterna;) eller ja vi har lagt oss runt 00-01 men somnar oftast inte förens 03;) har för mycket att prata om haha tror inte man ska trycka in 2 tjejer i samma rum=)

idag har jag varit duktig=) har städat massor, har diskat, fixat och donat=) så nu kan ingen komma och säga att jag är lat haha. Känns skönt;)

Imorgon funderar vi på att åka på birsta, men får se hur det slutar, har inte råd att spendera nå pengar så är så jobbigt att gå på birsta utan pengar haha. Men får se.

känns som att tisdagen kommer påtok för fort=/ undra när vi kommer att träffas nästa gång. Hoppas på snart.

Just ja har glömt att berätta att våran bil har gått sönder igen. suck. Nu är det typ 50ioelfte gången som det händer. nu är det avgassystemet som har hoppat lös fram under där thomas sitter. får se när vi kan laga det. vägrar lämna in den då dom kommer byta hela då och det gillar inte min plånbok. Har däremot fixat så stefan kan svetsa ihop det. har ju bara det problemet att man ska hitta någonstans att vara. så får se hur allt slutar. känner mej helt tom utan bilen. tar sej ingenstans alls typ utan bil.

nä nu ska vi fortsätta se melodifestivalen. tyckte inte rätt låtar gick vidare=/ ung som jag är gillade jag helt fel låtar tydligen. men då gillade ju jag upp och hoppa ifjol som kom sist i finalen;) Haha så tror inte min röst räknas;)

ha en bra kväll ni alla.=)

Kommentarer
Postat av: Lavali

shit så mycket skrev du inte när jag var upp under ne hel vecka

2009-03-02 @ 12:26:02
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback