Så Stolt mamma nu=)=)=)=)

Nu är ja stolt. vi har en längre tid märkt att thea säger till efter hon bajsat med att säga "bass" så i tisdags när hon började säga det så satt jag henne på toaletten. man märkte hur hon försökte få ut något men hon var hård i magen då.

Sen igår gjorde ja samma sak och då kom det en liten plutt ut. Men idag hände det!!!! Hon sa bass bass o pekade på rumpan. jag frågade om hon ville sätta sej på toaletten och det ville hon och poff äntligen!! Allt kom ut där!! Hurra äntligen är vi en bit på vägen.

För er som inte vet så har vi det tufft nu med skrotfia för hon hatar verkligen blöjor och tar av sej dom hela tiden men däremot så gillar hon inte toaletten/pottan. men nu verkar det ha släppt! innan sommaren kan ja nästan garantera att hon är blöjfri iallafall på dagarna=) Så stolt mamma=)

 

Sen är ja riktigt glad för min underbara saras skull. satt o kollade då hon hade seb i gåstolen och såg hur han gick framåt men kom till mattan så han tog sej ingenstans. Sa då åt henne att flytta på mattan och tror inte riktigt hon förstod varför;) Men då såg hon hur han kom i full fart mot henne! Det var tydligen första gången hon skrek rakt ut av glädje=) ska kanske tillägga att han är 4.5 månad och född 7 veckor förtidigt! inge problem med den söta grabben=) måste kanske erkänna att även jag vart stolt;) jag var den första som såg det=)

 

Nä nu sover thea och vi sitter o kollar på tv ska försöka fortsätta upptadera bloggen ofta=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback