Bättre men inte bra.

Ja så känner jag mej nu. tur att janne frågade om ja ville vara hemma idag.för min rygg hade ite pallat. Den gör inte lika ont men då har jag inte gjort något än. ska diska o städa idag så kan tänka mej hur ryggen känns sen. tur jag har tradulan kvar.

kl 16 ska vi gå till eon arenan och kolla på theas kusin som har hockey där. gillar inte hockey men det är ju kul  för S om vi alla kommer och kollar. Sen blir det pastasallad hos svärmor=) Mums med mat;)

Nu på morgonen har jag badat med thea och sen bara sovit. så nu blir det att göra köttfärssås till lunch och hon ska sova lite.

Är så skönt nu när hon somnar 20 på kvällen=) visst hon vaknar tidigare på morgonen men det är bara att kliva upp=). eller ja thomas kliver upp o ja drar mej;) Han är snäll han.

Glömde berätta att nu står det en diskmaskin i köket=) Fick  mamma och pappas gamla då dom köpte enny=) men nu ska den bara komplas in och allt och det lär dröja lite. FÖr det är inte gratis;)

Nä nu blir det köket hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå grannen!



Det där med diskmaskinen... Ring till Timråbo och hör för jag tror att dom "installerar" den...



Ha det gott!

2009-01-24 @ 17:57:08
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback