Blogga Mera?

Ja tydligen finns det folk som tycker att jag borde blogga mera;) Hörde på omvägar idag att det var en som tyckte ja skulle skriva mer och hör det ofta. Men vet inte vad jag ska skriva om.

Middagen idag var rolig. dom bodde jätte fint o man vart ännu mer sugen på att flytta till hus. men oroa er inte;) Jag har inte råd haha. Var kul o träffa dom och se hur ungarna växer. Malin fick tom ta fram sopen när vi åkte;) alla ungar åt pepparkakor;) Dom fick en chokladask av  oss=)

Imorgon blir en mördardag=/ Vill inte. Börjar skolan 9,20 och slutar 16. börjar jobba 16-20 så med andra ord måste jag ta ledigt ca 30 min från svenskan för att hinna till jobbet. sen hem och är hemma runt 21. så blir en heldag.

Fick veta att thomas farfar har blivit ännu sämre nu=/ Jätte tråkigt. hoppas vi kan fixa så han får åka och hälsa på honom snart.

Just ja jag har fått förfrågningar om mig=) Kanske lika bra att svara på det jag vill;)

Jag jobbar på Mc Donalds i birsta samtidigt som jag går Hotell och resturang programet på gymnasiet. Är gift med min gubbe och bor i en stor 2a. Han är förtillfället arbetslös. så om ni vet någon som behöver en tryckförare, kock eller badvakt kan ju hojta;)  Nej vi planerar inga fler barn just nu.

Ja det är dom frågorna jag får ofta=) Men nu har du svaret H;)

Vill någon veta nå mer så fråga på=)

NU blir det tvn med mina älsklingar. thea somnar nog snart=)

Nonedär är thea nyfödd nästan=) storlek 62 i kläder=)

None

thea ännu mindre=) Saknar det lilla men hon är mysig även nu=)

'

Bilden på mej sen skolfotot=) fortfarande så nöjd med det=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha...

Se där ja ! Nu var det visst uppdaterat!

Vissa dagar har man verkligen inget att skriva om.... då får man istället lägga ut en rolig bild :)



Har jättehärliga strumpor jag :) Skall dock "stoppa" dem innan jag börjar använda dem!

Din mamma är verkligen superduperbra på sticka !!!



Ha det !!

2009-01-19 @ 00:56:23
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback