Nytt år nya tag.

Ja då är det nytt år och nya tag. Men inga nyårslöften vart det. kan endå inte hålla dom. Men ska försöka röra mer på mej och äta mindre slisk. Än så länge har det gått bra.

Resan vart längre än väntat. Åktep å tisdagen till thomas pappa och var där. Åt god mat o pratade massor var roligt. Sen på Onsda morgon vid 10 fortsatte vi till svärmor. Höll på o pyssla och ha oss den dagen mins faktiskt inte rioktigt vad vi gjorde på dagen haha. Men vid 16 kom thomas syster och det upp så det vart mat o sen bara mys i soffan.

Har fastnat i en bok så läste mycket. läser så fort jag får tid över.

Sen på torsdagen skulle vi åka hem igentligen. Men tror S och R ville ha kvar oss mer så dom sa att vi kunde stanna en natt till. Och sagt och gjort vi stannade en natt till. Så i fredags åkte vi hem. Var skönt att komma hem.

Vart ett bra nyår förutom bråket vid middagen. Men men sånt man får ta. synd bara att killar o tjejer verkar ha olika syn på nykter.

Sen igår jobbade jag. Var kul att få jobba igen men vid 14 fick ja gå hem. MÅdde inge bra alls=/ Men jobbade ett tag. haha

Angående det om att ja skrev om resan. Jag har inget imot att resa så hade vi rest en helg hade ja inte haft samma inställning. Är mycket det att det finns 2 dagar på året som jag inte har bra minnen av och det är midsommar och nyår. När det kommer ändras det vet ja inte men någondag hoppas jag. Men nu i efterhand ångrar jag inte att jag åkte upp! HAde trevligt och roligt att se svärmor så lycklig som hon är nu för tiden=)

Idag blir det att dansa ut julen här hemma. Är less på allt. Men måste nog in på ikea och se om ja kan hitta nå nya ljushållare. För nu har ja hållare med tomtar överallt och ja vill ju inte ta bort alla ljus.

Igår var det ganska roligt. var till grannen och åt. Supergod mat var det. Såg enkelt ut att göra också så ska nog testa mej på det någon dag . Sen satt vi oss och kollade på film allihopa och ja frös. gu vad ja frös! tänk vad olika det kan vara i lägenheter. Kom hem tände ljus och sen höll alla på att svättas ihjäl men jag trivdes och tyckte det var skönt=)

Nä nu blir det att gå o dra borsten genom håret och sen packa iordning oss och åka och fira min pappa. Han fyller hela 43 idag=)

Ha en bra dag!

*ursäkta det långa inlägget men dett atangentbort var så skönt att skriva med!!*

Kommentarer
Postat av: Hägge

Kallt jag tycker jag har lagom varmt men jag har inte lika varmt som ni.. då skulle jag dö... :-) ha det bra..

2009-01-04 @ 20:01:30
URL: http://www.metrobloggen.se/hagges
Postat av: svärmor

jag varf så glad jag med att få rå om er flera dgar.

Ni har gjärna fått stannat längre.



Ha det bäst.

Kram

2009-01-05 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback