Nytt schema= jag har har jobb 1 månad till=)

Ja nu är jag glad. har jobb en månad till=) Får se hur länge jag har det. hoppas på länge. Har fått en schema med mycket mindre timmar än jag ska ha, Men jag har fått en schema. Är ganska glad endå nu när jag har studerat mitt schema och inser att jag är ledig nästan alla helger som det ser ut=)Han har lagt ut mej på torsdagar o fredagar. Så måste byta lite dagar.

Satt o räknade igår och på 40 dagar så kommer jag vara ledig 7=) Och då är 4 av dom sammanhängande. Men allt går om man vill=) Tur jag har thomas.

Nu har det blivit ännu mindre upptaderat men jag är sjuk=/ Febern gör sej påmind hela tiden och ja fryser=/ Inte roligt.

Något roligare är att vi fick äntligen vårat badkar och nya toalett igår=) Är jätte glad. direkt när thea kom hem och vi varit på birsta så hoppade vi i badet=) jag badade först själv. läste en bra bok och åt chocklad;) Sen kom thea och hon såg ut som ett barn på julafton=) var jätte lycklig. enda sen dess har hon gått och sagt dusch. så hon ska få bada när hon kommer hem. Ska sätta upp lite duschdrapperin o sånt så ska ja lägga ut bilder sen.

Idag börjar jag och thomas ett jätte projekt! operation skrubbar. Vi ska gå igenom våra två skrubbar för att tömma den stora. gå igenom alla saker, slänga det som kan kastat, åka iväg med resten till eriksjälpen. Sen ska några kartonger till mamma och pappas föråd;) haha tur man har en snäll mamma och pappa. Sen ska även bilstolen till svärmor tur man har en snäll svärmor=)

Vårat mål med skrubbarna är att den stora ska tömmas sen ska vi ner med hyllorna där inne, spackla hela rummet sen måla och sen upp med hyllorna igen. sen ska vi flytta in theas bord/stolar, stafli och lite sånt dit så ska hon få ha sin pysselhörna där inne=) om platsen räcker till funderar jag på att göra en mysig läshörna inne "hålet" på ena sidan.Får se när man blir färdig;) Tänkte jag hjälper till och tömmer o sen får thomas spackla och måla själv haha=)

Nä nu ska ja ta o duka fram frukosten till thomas så han inte är så sur när vi ska röja=) han hungrig = en lätt iriterad person!

bjuder även på en bild=) thea är inte gammal på den=)
None

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tja vi hade ju vår kläkammare som rum till jamie så går nog bra :)

2009-01-21 @ 18:40:32
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com/
Postat av: Elin

Kommer nog blir riktigt mysigt i Theas "hörna" sen.. Ja längtar tills Miranda blir lite äldre och ja får fixa hennes rum:-D Hoppas de är bra med er, och att du snart blir frisk.

2009-01-22 @ 18:48:00
URL: http://theegogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback