sista dagen=)

Ja idag är de sista dagen man kan "anmäla" sej till mina grejer då ja fyller=) är många endå som kommer och många som varken har sagt ja eller nej. jag är iallafall en sån som bruakr tacka nej även om ja inte kan komma. HUr gör ni andra när det står OSA?

Som det ser ut nu är det 38 st som kommer under 2 dagar. men då har jag räknat in mej och thomas i det också. Blir mycket sallad att göra och svärmor får göra många pajer;)

Imorgon när jag slutat skolan funderar jag på att åka o köpa platstbestik och sånt på öb. funderar på om det behövs eller om ja ska ta mina. bestik är inte så jobbigt att diska. värre med tallrikar. och det har ja fått papp av svärmor=) så blir bara till att köpa mindre också till tårtan. Blir även dricka ur plastglas;) så blir det när man inte äger nå mycket glas. Kaffe däremot får alla dricka ur kaffemuggar=)alla säger att kaffe inte är gott i plastmuggar så ska vara snäll=)

Har nu fastnat i en serie till one tree hill=) sett hela första sesongen nu snart=) Tur att grannen har dom så man kan låna dom=) Är det bara typ 5 sesonger kvar=) Samtidigt ser jag mitt 90210=)

Ikväll kl 20 är det bröllop på tv=) bonde söker fru bröllop det ska ja se=)

Nä nu blir det mys i soffan framför ett  avsnitt till innan bonden=) Ha en bra kväll=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj

38 st.....

Blir en hel del pajer att göra :-)



Köp du plast i allt.

Så slipper ni disken ...

Bara en stor plastsäck behövs . hi hi hi



Men visst ja..

Ni har ju diskmaskin....

2009-01-26 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback