tradulan= min räddning

Ja idag vart det så. min rygg har börjat spåra ur igen=/ fick åka hem från jobbet då ja knappt kunde gå. kom hem och insåg fan detta går inte var soffliggandes. tog en tradulan med 1 g alvedon. la mej i soffan då ja inte visste hur ja skulle reagera denna gång. men reagerade inte alls typ kände att smärtan var kvar så ringde mamma och sa att det gjorde ont o frågade om tips. La på och 20 min senare vart det borta. JAG KAN GÅ IGEN=) så glad är jag.

Har inte skrivit något då vi fick nå virus på datorn totalt=/ var så seg så det gick inte. Skulle föra över pengar och det tog 15 min att logga in på sidan och föra över! helt sjukt. Men nu är den ominstalerad och snabb=) Är så skönt så håller på o lägger in allt i min fält uppe på internet.

Nu får man se hur lång tid det tar innan datorn är seg igen. haha

Har fastnat för 90210! super bra ju längtar tills månda då nästa avsnitt är. sett 10 avsnitt nu sen igår. riktigt bra=)

Skulle jobba imorgon med blir hemma pga ryggen. blir till att städa. höll på att tappa hakan när ja kom hem idag.

Blir nog en tradulan då också om ja ska kunna leva. hoppas min rygg kan ge med sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback