Blir en mysig dag idag efter en mysig dag igår=)

Ja igår bestämde jag och L att vi skulle åka iväg på stan. behövde komma iväg både hon och jag. vi hade jätte mysigt. Thea fick en super fin tröja av henne=) Tack=) Var lite hemskt bara då den var i 110 det ksa inte min dotter kunna ha haha=)

Sen kom S och S ner och busade med mej och thea innan dom skulle äta. pratade mycket och det var länge sen! vi får göra om det!

Sen fick ja en till impuls så bjöd hit L och A på film =) var mysigt men vi pratade mer än vad vi såg på film. haha Sen åkte hon hem o vi gick o la oss o såg tv. men tror ja somnade för fort som vanligt=/

Idag blir det familjemys på stan=) vi tänkte ta bussen ner nu snart och kolla på drakar! sen ska jag även handla lite mer på rean till thea. Thomas ska även få kolla lite.

Sen får vi se om jag och L skulle träffas och köpa tuttar till mig hahah. behöver trolla lite med tuttarna under klänningen till bröllopet. ska även köpa färg till klänningen, sidenband och skor haha. insåg att ja måste bättra på sminkförådet men det blir den 6. klänningen är viktigast nu=)

Nej nu ska jag fixa iorning mig och thea. så får vi se hur dan blir=)

Just ja något roligt hände igår.. jag och thomas syster satt o pratade om att thomas gått upp i vikt och även jag. men då sa jag att det beror på för mycket godsaker från oss båda men att thomas nu börjat gå ner igen=) Då kläcker hon ur sig. - vad stor du har blivit! Sen inser hon vad hon sa så vi börjar tokskratta. FÖrstod hur hon menade så var ingen fara. haha men är jag verkligen så stor? tycker inte det syns haha

Kommentarer
Postat av: Jossan & Teus

grattis:P

2009-07-23 @ 14:16:58
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback