Kan inte somna om=/

Nej ida kunde ja inte somna om. Är första dagen jag vaknar och mår såhär redan från morgonen. suck trodde tabletterna skulle hjälpa och inte göra det sämre.

Idag ska jag försöka organisera våran lägenhet lite. Har massa saker som ska upp från kartonger och fler saker som ska ner till källaren om man nu får plats.

Igår tog jag och thomas undan theas stora vagn=/ MIn lilla tjej har blivit stor. har användt den jätte lite sen vi flyttade hit och köpte brion så nu fick den åka in i förådet. den ska till dagis sen.

Idag ska thea vara med mormor igen=) hon gillar att vara med thea och thea gillar att gå på stan med mormor och kolla på drakar, mata ugglan och äta glass=) det brukar vara deras dagar=)

Nej nu ska ja ta lite fil o se om ja får i mej mer än igår. då vart det 2 skedar=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback