Les på att storstäda

ja jag är riktigt les på att storstäda då jag inte får den hjälp ja önskar mej. Men nu vet han vad som står på spel. Surströmming!  Får se vad som lockar mest!

Thomas kom hem  från sin träning har han börjat med för ett tag sen. riktigt svettig!! ville bara slänga in han i duschen men då vi har en dotter som VÄGRAR somna med Mig. Går inte hur ja än gör. så hon var super trött så han fick sätta sej på sängkanten. tog 4 min så sov hon!! Vill också kunna knepet! haha

Igår var vi med linda=) Vart bjuden på super god mat hemma hos oss haha. Hon shoppade allt. Vi hade även acke hela dagen=) Gillar den hunden.

Mitt illamående är verkligen bättre. MEN jag klarar fortfarande inte lukter. Så vi får se hur de slutar. har fått ett jätte bra schema så tror att jag ska kunna komma tillbaka och jobba den 14.

Ska även på inskrivnin då=) längtar som en tok! Känns som man kommit en bit nu=)

Nej nu ska ja plocka lite mer så ja hinner klart innan torsda då vi får främmande=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback