Surströmmingen gick bra!

Ja det gick bra att äta. jag hade med mig min sallad och åt så snällt av den! haha. Gott var det iallafall. Lillthea åt MASSA potatis. märks att hon älskar potatis! Tyvärr så  vart vi där längre än beräknat så bilfärden hem var inte roligt! efter 4 km var hon påävg att somna. är typ 5 mil så i 4.6 mil satt jag och sjöng imse vimse. Ganska trött på den.

Imorgon kommer vårat främmande från stholm=) Ska bli roligt. hoppas deras bilresa går bra! Dom skulle starta ganska tidigt så då är dom här i bra tid. får se vad vi äter.

Thea fick en jätte rolig grej av svärmor idag. Ett våffeljärn/mackjärn med mussepigg! ska försöka mej på att använda det och se hur det går=) Thea tackar o bockar även om ja tror mamma och pappa tyckte den var roligast;)

Nej nu ska ja vika tvätt innan ja ska sova! ha det super ska försöka skriva imorgon!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Var jättekul att få träffa er

Hoppas det inte dröjer så länge tills vi ses nästa gång.

Ni får ringa och tala om hur järnet var, tyckte själv det var häftigt

2009-07-30 @ 06:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback