Äntligen börjat!

Äntligen har jag börjat packa. Har nu hunnit med 6 kartonger bara ikväll=) är kanske inte så mycke för andra men för mej är det det=) Fick gå till grannen för att hämta mer tidningar;)

Hela vårat kök ser nu ut som ett ungkarskök eller nej så ska ja inte säga. Men däremot den uppfattningen man har om det är att dom har lite grejer och det har vi verkligen nu. inte mycket kvar i skåpen. Men lite har ja såklart kvar ska ju enda bo här ett bra tag till.

Har länge funderat på att köpa en ny bokhylla/tvbänk för pressentkortet vi kommer få men an är ju endå snål och tänker någon gång. Idag var det som om min 25 åriga bokhylla pratade med mig och sa att nu slänger du mej för båda dörrarna gick av  vid gångjärnen. Så nu har ja inga dörrar alls. S å blir verkligen en ny bokhylla nu.

Ikväll så blir det att sova snart ska ta den sista kartongen i köket.

Tack Sara för att du är ärlig annars kommer det aldrig att funka Vi för alltid mot alla motgångar och medgångar! tack vännen!

Nej ha en bra natt för de ska ja försöka ha med en febrig thea liten.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad duktig du är!

Önskar jag också orkade ta tag i packningen

2009-03-05 @ 16:28:48
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback