Sjukskriven nu och bra hår=)

Ja nu är man sjukskriven till den 8 april då är de skola 2 dagar sen lov en vecka så ja fick helt plötsligt 3 veckors "ledighet" Inte skönt med ryggen men verkar som do äntligen kommit på vad det kan vara.

Är så överlycklig över mitt hår. förut tog det minst 30 min med hårfön att få det riktigt tort och 1.5 timme att platta. nu idag lyckades jag på 25 minuter både föna och platta=) Hurra. sen att det ser snyggt ut är också roligt=) känner sej frächare. '

Idag kommer svärmor och hennes gubbe hit och ska äta mat roligt o trevligt=) hoppas maten blir god bara=)

nu ska ja läsa lite ha de bra

Kommentarer
Postat av: svärmor

Maten och sällskapet var jättebra.

Synd lillgumman inte var någe pigg.

Kommer säkert fler gånger.



Du blev jättefin i håret.

Du måste ha himla tjockt hår, så jag förstår att

det tar tid innan du får till det

2009-03-27 @ 14:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback