Mycket jobb och pengar=)

Ja just nu kommer bloggen i skymundan. Har inget och skriva och är jätte trött hela tiden då jag joobbar massor.

Jag är van att jobba ca 8 timmar i veckan och förra veckan jobbade jag 22 och denna kommer det bli 37. blir en fin lön. J på jobbet har även utökat mitt schema så nu jobbar jag typ 20 timmar i veckan som jag är schemalagd. sen ringer dom ofta också=) SÅ hoppas ringandet håller i sej, är les på att leva på thomas akassa nu. vill slippa vrida o vända på allt. MEn snart är vi kanske där=)

Igår hade vi massa främmande då thomas fyllde 29 år. han blev gammal;) nej men man är inte äldre än vad man beter sej.

sökte en fond i mars som man kunde söka om man bode i timrå och studerade. tänkte att ja chansar o skickar in en blanket, kostade 6 att skicka det brevet. Har filosoferat och tänkt på hur mycket det kommer bli och när det kommer. men hade räknat med typ 500 kr för att inte bli besviken. Kollar kontot igår av ren vana, ser då att 4000 är påväg in!!! jag får alltså 4000 av att jag skickade in ett papper!! HURRA. Allt börjar verkligen vänder för oss nu hoppas bara thomas får jobb snart också=)

Nej nu ska ja gå o sminka mej lite innan ja o simone ska åka på jobbet och jobba!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Grattis till pengarna

2009-05-06 @ 10:29:39
Postat av: Camilla

Halloj!



Vicky sökte förra året och fick lika mycket då också...



Visst är det bra att bo i TIMRÅ ibland???



Ha det gott!

2009-05-06 @ 11:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback