1timme och 30 min senare

Och hon har fortfarande inte somnat. Jag kan lova att jag vet vem som hade rätt.

Kände mej så instängd hemma nyss och vet inte vad som hände, tog telefonen, pengar nycklar och gick. Gick bara på affären men fick komma ut. påväg hem bar jag ca 3 kilo kom inte ens 1/4 så börjar sammandragningarna.=/ Var samma förut idag när jag och thea gick på affären. Blir galen.

I helgen ska gubben ut till svärmor o hämta sin jacka o dom sista sakerna. Som det känns nu kommer ja inte följa med. Vill inte träffa någon. Vill bara vara hemma med familjen helst, men jackan måste hämtas=/

Undra vad man ska äta imorgon... visar sej nog. Funderar på strips o korv bara, då kan ja steka upp resten av korven och potatisen från idag på söndag. så slipper ja slänga något av dom.

Nej nu hoppas ja hon somnar snart så ja får öppna påsen och mysa med gubben. blir en varm halvdusch igen nu så magen lugnar sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback