Ännu ett julinlägg!

Ja blir ännu ett julinlägg nu.

Har nu med hjälp av lite leksakskataloger och sånt gjort klart det mesta med theas julklappar.

Av s o g får hon ett bilgarage
Av oss får hon ett skötbord, docka och gitarr
Av sin farmor önskar hon sig en dator;) haha

Sedan får man se men då får vi dom "stora" sakerna som hon önskar sej enligt oss och henne. Ska iväg o köpa det mesta vid löning nu. Lär vara kaous! Men heldre då än 2 dagar innan.

Tyvärr lär jag måsta ha min lista såhär då jag inte kommer orka gå i affärer. Gruvar mej redan nu för att ens gå och köpa dessa saker.=/ Så ja det blir tråkigt med bara katalogpressenter eller något när man kommer dit.

Har redan börjat handla grejer. Bilgaraget fick vi pengar till så det tar vi när vi åker ut.

Det värsta är att jag har redan panik över theas rum!! Hon har så grymt mycket stora grejer. Och nu ska ja in med mera!! Men vi ska  göra om lite så kommer det bli bra. För vissa saker behöver inte vara kvar där inne. Utan kan tas fram ibland när hon vill andvända dom. Roligast så=)

Ja pressent till kusinen kanske har löst sej! theas faster skulle höra av sej o berätta när odm bestämt hur dom gör med huset. för då blir de smågubbar till henne.

Ja alla julklappar som kom på posten idag var underbara!!! 1 grej vart lite fel men ja inget som gör något enligt mej! Thomas vart också super duper nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback