Bm besök

Japp nu är bm besöket avklarat.

Hon som tog proverna på mej sa oj du ser blek ut vi tar ett till här. När ja kommer in till bm säger hon samma sak. Oj du ser riktigt blek ut vi borde ta ett prov till. berättade att dom tog något till där ute så hon gick o kollade med det såg bra ut Tydligen. Men hon tror att det kan ha att göra med att jag är så slut i kroppen och massa tankar och ja smärtan i ryggen. Men hon skulle hålla koll på det.

Den 11 november blir det glukosbelastning på mej. Mitt sockergrejs låg på 9.5! Allt över 8.0 kollar dom så därför ville hon kolla.

Mina värden idag:
Sockergrejs: 9.5
Sf mått: drygt 26
Blodtryck: 126/63 tror jag
Järn: 126
Hjärtljud: 150


Ja det var väll allt ja mins Nu ska ja sova. är helt borta tyvärr

Kommentarer
Postat av: sara

skönt dom har koll på dog :)

2009-11-02 @ 16:11:31
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Mia

JAg ska också på glukosbelastning. Men inte förrän 23:e.

Jag hade dock 5,0 i värde, så jag tror inte det är nån fara.

Men eftersom vi har en massa diabetes i släkten så sa hon redan vid inskrivningen att jag skulle göra det. Bättre att ta det säkra före det osäkra.

2009-11-03 @ 10:39:50
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback