Fredagen den 13 November

Ja man ska inte öppna munnen=/ Igår satt jag och pratade om theas imunförsvar. Nu när ja väckte henne så kändes hon som en glödbit. 38.9 i feber=/ NU en timme senare och alvedom i kroppen är den "bara" 38.7=/ Man ska inte säga något!!

Inatt var det konstigt! jag vaknade 4.11 och kom på att ja skulle känna på theas blöja, och ja den behövdes bytas. Bytte den och alla sov så gött. 30 minuter senare vaknar thea och har ren panik för hon ska inte ha någon blöja!! Skrek o skrek men tillslut fick jag henne lugn när  vi myste ner oss under täcket.

Idag får vi se vad dagen bjuder på. Lär bli MYCKET  mys i sängen och soffan=) Ska även ta disken som thomas skulle ta igår=/ Men sen får man se vad denna dag har att bjuda på=)

Skriver mera sedan=)

Kommentarer
Postat av: Carola

va kul att du har hittat hit. Jag har kollat lite grann på din blogg jag också. hittade den också via fridas blogg.. =) Leo mår bättre nu i alla fall, hoppas att thea krya på sig

2009-11-13 @ 08:33:44
URL: http://familjennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback