Gott fika!

Japp nyss kommit hem från att ha fika gott fika =) och självklart pratat lite skit.

Fick lust att åka på H&M imorgon. Bus måste ha fler byxor och thea behöver dagisstrumpor och lite fler trosor! Hon byter trosor massor på en dag även om hon inte kissar igenom! Måste få henne att inse att man inte behöver det som med blöjor;)

Nu är all min svenska klar för denna vecka, fick ganska lätta uppgifter enligt mej denna vecka så det var klart på ett kick. Så nu ska ja bege mej in på nästa ämne. Hmm samhälle eller Natur är frågan. Lika tråkigt båda två! Men därför är de nog dags att börja snart.

Ska som sagt ringa tingsrätten imorgon och hoppas på att dom har 2 olika mål redan nästa vecka, det vore det ultimata! Men beror ju på hur L jobbar och har sej också.

Har fortfarande inte tagit min disk, blä! Funderar på att göra thea glad och ha den kvar när hon kommer hem och vi tar den då. Hon ÄLSKAR nämligen att diska. För middagen idag är ju inte så svår så det blir ju ingen disk då, eller jo llite, bestämde att hon får äta köttbullar direkt efter dagis så hon får i sej någon vettig mat också!

Nej nu ska ja läsa igenom uppgifterna innan jag bestämmer mej för vilken av dom jag vill göra först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback