Helkväll i vardagsrummet!

Ja så kommer våran kväll se ut och ska ja vara ärlig? Jag tror vi behöver den!!

Thomas håller förfullt på att natta thea i våran säng, hon tyckte det var lite konstigt att inte mamma skulle ligga där också men tror hon somnar snart=) Lägger jag mej där så är de kört för då sover jag och kommer vakna inatt och inte kunna somna om.

Men är ju inget nytt att hon ska få sova i vårat rum är nog 2 nätter som de ser ut. Men vi lär hamna ganska på noll efteråt. Men det tar jag. Heldre det och att hon kan sova lillskruttan=)

Nu ikväll fick ja nå ryck trotts mina fogar ställde jag mej och diskade *är min dag* Sedan bäddade thomas sängen, eller ja jag fixade kuddarna haha. Det enda ja klarar av.

Nu när han kommer ut ska han hjälpa mej att sortera all tvätt. haha fått för mej att jag ska hina tvätta 6 maskiner tvätt imorgon hahaha! Kommer hinna tvätta allt men frågan är hur många av dom maskinerna jag hinner få torra;) Lär bli en hel del spring upp och ner till tvättstugan för att vända sidor, hänga på andra sätt och starta tumlare haha.. Men heldre det än att vi ska fortsätta ligga efter. Inte kul med tvätt överallt.

Nu ikväll blir det en lugn kväll. Funderar på om det är sånahär kvällar man borde angagera sej för familjemyset? Tända ljus, fixa nå drickbart o kanske ätbart *om det nu finns något*

jag är stolt över mej själv! På 1 vecka har vi gjort av med 15 kr på mat hahhaha. Köpte potatis;) Så tömningen och rensningen lyckas bra!!  Mitt mål är att hamna på 20 kr denna vecka.. *måste handla mjölk*

Sedan nästa vecka är de dags att börja fylla på tror jag. Haha.

Pappa lovade föresten att om han inte har något att göra den 24 eller 25 så kan han hämta mej i birsta med maten skjutsa hem mej och hjälpa mej bära in det. Det skulle underlätta SÅ mycket och betyda lika mycket! Så vi får hoppas. För då kan ja ta en av dom dagarna till att åka på birsta på morgonen redan för att handla maten och slipper ha med thea ut på eftermiddagen!

Måste verkligen skaffa körkort snart

Nej nu ska ja ta o vika lite strumpor medans ja väntar på älsklingen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback